11 december 2013

PvdA Zuidplas kiest nieuwe voorzitter

De Algemene Ledenvergadering van de PvdA heeft dinsdagavond 10 december jl. met algemene stemmen Johan Helmer als hun nieuwe voorzitter en Patricia van Kampen als bestuurslid gekozen.

Aad Stuivenberg feliciteert Johan Helmer met zijn benoeming tot voorzitter

Na het vertrek van Chris Nebelstein als voorzitter van de PvdA afdeling Zuidplas heeft het afdelingsbestuur gezocht naar een nieuwe voorzitter en deze gevonden in Johan Helmer (Zevenhuizen). Johan staat ook op de gezamenlijke  kandidatenlijst van de PvdA en Groen Links voor de komende verkiezingen van de gemeenteraad. Hij wil in ieder geval tot deze verkiezingen in maart van 2014 deze functie in de afdeling enthousiast vervullen. Volgens hem is het van groot belang dat de afdeling van de PvdA in de samenwerking met Groen Links de komende tijd op een voltallig en gemotiveerd bestuur kan rekenen. Dat is in ieder geval verzekerd nu ook Patricia van Kampen (Nieuwerkerk) het bestuur van de afdeling zal versterken.