28 oktober 2013

Debat kandidaat-lijsttrekkers Europa in Rotterdam

Op 22 mei volgend jaar zijn de Europese verkiezingen. Onze leden bepalen wie de lijsttrekker voor de PvdA wordt. In aanloop naar de ledenraadpleging, die plaatsvindt van 18 tot en met 26 november, organiseren we vijf landelijke debatten met de kandidaat-lijsttrekkers.

Naast de lijsttrekkersdebatten is er ook ruimte voor een discussie over het Europese ontwerp-verkiezingsprogramma op de bijeenkomsten, dat op maandag 28 oktober bekendgemaakt wordt. Je kunt hier over in debat met leden van de verkiezingsprogrammacommissie.

Het programma voor het debat is als volgt:
19.00 – 19.30 uur inloop met koffie en thee
19.30 – 21.00 uur lijsttrekkersdebat
21.00 – 21.15 uur pauze
21.15 – 22.15 uur debat publiek met leden van de verkiezingsprogrammacommissie over het ontwerp-verkiezingsprogramma

locatie: Maassilo, Maashaven, Zuidzijde 1-2 Rotterdam

datum 12 november 2013, 19:00

Je kunt reserveren via de reserveerlijn van de PvdA: 020-5512155. Voor aanmelding heb je het nummer van de bijeenkomst nodig. Voor het debat in Rotterdam is dit 5870. Houd ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt, word je doorverbonden met een van onze medewerkers (tijdens kantooruren).